Tiltakozz!

természettudomány, politika, pszichológia, vallás...

Droidzóna, elő a gázálarcot, védőszemüveget!

Utolsó kommentek

A droidok már a spájzban vannak!

2007.12.06. 09:44 Refuse/Resist!

Eszem-mindenem megáll.
Mi a répáér jó ez?
Mazochista voltam, és megnéztem.
Most érdemi cáfolatokra nincs időm, se energiám, de kíváncsi vagyok a kommentelők véleményére. Elsősorban Molnárgörényére, és más bombagyár-szimpatizánsokéra.

Bocs mindenkitől a tartalmatlan fikázásért, csak meg szeretném kérdezni, hogy
ezt most így hogy?
Az ember beleolvas a kommentekbe, megtámasztja jó erősen a fejét, megnő a vérnyomás, nem tudja sírjon-e vagy nevessen, és a sodiblogban érzi magát.

Egyébként nem tagadom csípőből az összeesküvés-elméleteket. De ilyen szart!
Habár kis esélyt adok a (viszonylag normálisan összetákolt) ö
sszeesküvés-elméleteknek, az "antikrisztus", a new world order szerintem inkább spontán evolúcióval alkul.

Van egy összeesküvés-elméletem: Tomcaték lökik a fospumpa bejegyzéseket, aztán meg röhögnek a hülyekommentelőkön...

Update: vannak egész jó kommentek is, csak olvashatatlan az egész, fenének van kedve 25-öt klikkelni, hogy elolvassa az összeset.

50 komment

Címkék: fika bombagyár

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltakozz.blog.hu/api/trackback/id/tr6254084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reactionary.underground 2007.12.07. 12:12:05

azért én is olvasnék egy cáfolatot erről:)
Megtenném magam is csak drága az időm:D Várom...

Refuse/Resist! 2007.12.07. 13:24:22

Hát, az az baj, hogy ez még összeeskóvéselméletnek is piszok szar. Különösen az a rész, amikor mutatják a zsidókkal fényképezkedő államférfiakat. Meg amikor mutatják a festményt Jézus elítéléséről.
Szerintem ezeket nem kell megcáfolni :D

Mdorka 2007.12.08. 17:07:18

Sodi, bombagyár, kuruc, tök mindegy. Írtam az előbb egy hosszú fejtegetést,aztán kitöröltem. Fáradt vagyok.És mocskosnak érzem magam,amiért MG-vel smúzolok, és el akarom hitetni magammal, hogy ő nem "olyan" Pedig de. Most már érzem, és értem min ment át pl. shadai ezzel kapcsolatban, csak én lassabb vagyok, és naivabb. És nem akarom már senki indítékait, érveit elfogadni, alkalmazkodni, és mentegetőzni, magyarázni.Ha valaki azonosul a bombagyárral, és jónak tartja azt, akkor lelke rajta.Én pedig nem akarok többé ezekkel a jelenségekkel foglalkozni, ez a fél év, mióta netezem, túl sokat kivett belőlem. Valamint mostanra egy elég erős "elkellköltözninnen" feelingem is lett. Nem akarom, hogy még az unokáimnak is ezekkel a baromságokkal kelljen foglalkoznia..Elég volt abból a pofátlanságból, hogy elvitatják tőlem az ünnepeimet, örömeimet, népirtással vádolnak, miközben nekem irtották ki a családom nagy részét. Sátoraljaújhelyiek voltak.. Ránéztem a bombagyárra, én hülye, és azóta természetesen megint egy hasonló cikk jelent meg , blogin tollából. Gyakorlatilag az nem megy bele a kis fejembe, hogy egy 0.8 %-os , problémákkal, bajokkal teli kisebbséggel mi a jóisten haragját kell ennyit foglalkozni.Hányok az egésztől. Sodikáról hálistennek leszoktam, a bombagyárra rá sem szoktam..Nem akarok a saját kis netes gettómba visszavonulni, szellemi belterjességben élni, de itt és most szeretnék mondani valamit MG-nek.
Molnárgörény. Nagyon sajnálom, őszintén, mert voltak jó kis beszélgetéseink,(bár mindig szúrtál azért egyet-egyet belém,)Szeretem a humorod, a műveltséged, a jópofa orvosi latinod, a verbális "macsó-pasiságod", de még a hangod is szimpatikus.
DE. Valahogy nem bírom összeegyeztetni a bombagyárosságod a beszélgetéseinkkel. Nem kérlek, hogy vedd már észre, térdig jársz a disznószarban a bombagyárral,mert úgysem teszed meg. És hidd el, én sajnálom a legjobban. De ez már túlzás.

Mdorka 2007.12.08. 17:14:08

bombagyár, legújabb:"
Gondoljuk csak el! Míg a család idősebb tagjai a bölcs rabbi szavait hallgatják, és a gojim gyűlöletét gyakorolják (természetesen békésen!), addig a gyermekek, akár kortól függetlenül, négyévesen ugyanúgy, mint tizennégy évesen, egy papírpörgettyűvel nyerik el egymás pénzét. Jótanács: ajánlatos sok gyermeket összegyűjteni, így kisebb téttel nagyobb összeget is nyerhet a porontyunk, ha gimelt pörget.

Most hallgassuk meg az Amerikában elterjedt dreideldalt a parádés, sőt legendás South Park-os feldolgozá- sában, nem feledve, hogy ez nem lehet antiszemitizmus, hiszen az SP egyik készítője, Matt Stone is zsidó (magáról mintázta a zsidó főszereplőt, Kyle Broflovskit).


Letöltés


Talán meglepődtél valamin? Azt hitted, hogy a zsidókkal viccelhet bárki, aki maga nem zsidó? Vagy azt gondoltad, hogy egy népirtás megünneplése alatt nem beteg játékot fognak játszani? Azt hitted, ezeken a napokon ők mások, mert karácsonykor a mi többségünk is más és sokkal nyitottabb, kedvesebb? Akkor hülye vagy, mocskos gój!

EZ MÁR SEMMI MÁSRÓL NEM SZÓL..

Mdorka 2007.12.08. 18:21:24

Szóval R/R, tudom, most legkevésbé az én véleményemet akartad hallani, de ez most kicsúszott. Amúgy meg szerintem nyugodtan be lehetne lassan tenni a BGY-t is a droidzónába.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.08. 20:43:36

Az a film egy jó nagy marhaság - azért is nem írtam oda semmit. Korábban már jöttek effélével (Blogin mániája), akkor részletezgettem, hogy melyik miért nem ül (afféle relációanalízist csináltam belőle).

Ugyanakkor nem érzem feladatomnak vagy kötelességemnek, hogy állandóan ezzel vitatkozzam. Akinek tetszik az összeesküvősdi, olvassa. Én annak idején posztot is írtam az összeesküvés-elméletek alaptalanságáról.

Amúgy meg érdemes megnézni a Szombat fórumának vitáját (én linkeltem, amikor legutóbb a JP-ről írtam): a Bombagyár helyenként egy angolkisasszonyok iskolája ahhoz képest. Amikor a zsidók szinte halálos fenyegetéseket címeznek egymásnak, nehéz elhinni, hogy összeesküvők lennének...

Refuse/Resist! 2007.12.08. 21:25:41

Ítélkezni nem szeretek emberek fölött (cselekedeteik felett azért néha kicsusszan 1-1 anyázás), pláne úgy nem, hogy élőben nem is találkoztam velük.
A pszichoanalizálás nagy hobbim, de azért a diagnózist még nem mondanék MG-ről, nincs hozzá elég infó (személyes találkozás sok pluszt elárul). Dorka, szerintem te is óvatosabban közelíts ilyen kérdésekhez.

na, elrángattak, folyt köv

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.08. 23:44:47

Mishmesh: "Gyakorlatilag az nem megy bele a kis fejembe, hogy egy 0.8 %-os , problémákkal, bajokkal teli kisebbséggel mi a jóisten haragját kell ennyit foglalkozni."

Nem tűnik fel neked (illetve, miért nyilvánítod azonnal alaptalan támadásnak?) hogy ez a kisebbség maga is erősen hajt arra, hogy róluk szóljon a hírek fele? Nem telik el hét holocaust-felemlítés nélkül, vagy ha épp nincs semmi erről mondható, akkor valami zsidózáson lehet csámcsogni. Ha épp az sincs, akkor lehet publicisztikát írni az antiszemitizmusról. Et cetera.

Nézd meg, hogy a világ híreiben (nézd akár a CNN-t) mekkora százalékot foglal el Izrael. Egy kis fityfiritty ország, alig pár millió lakossal, kisebb, mint mi! Persze, mondhatod, hogy ott konfliktus van, azért - na de hány helyen van még, amivel a kutya se foglalkozik? Abesszínia-Eritrea-Etiópia évtizedek óta hasonlóan háborús tűzfészek, masszív népirtással és sokkal több áldozattal, és érdekel bárkit is (Pedig nincs messze, csak a Vörös-tenger túlsó végén)? Hány eritreai hír van naponta?

A különbség az, hogy a zsidóknak van pénzük, a habesseknek (ahogy Kittenberger hívta őket) meg nincs. Holott a habesseknél sokkal több halott volt, mint Izraelben.

Nézd, Dorka, neked nem tűnik fel, hiszen magyar az anyanyelved, tudod a Himnuszt, stb.: de az identitásod szerintem nem kettős, hanem nagyon is zsidó. Ez nem sértés, hanem ténymegállapítás. Mindent zsidó oldalról nézel, zsidóként élsz meg, és egyáltalán nem érzed, hogy a "körön kívüliek", vagyis a nem zsidók hogyan látják ugyanezt. Nem baj az, ha valaki "pártos", csak az, ha ezenközben semlegesnek és mércének tartja magát. Én ugyanis azt mondom, hogy radikális jobboldali vagyok, nem pedig középen valahol.

Ami pedig a Bombagyárat illeti: amivel nem értek ott egyet, vagy megírom, vagy hallgatok róla. Ugyanakkor engem senki, soha nem cenzúrázott (a JP-n ugyebár igen...), semmilyen irányban. Kétségtelen, hogy vannak szélsőséges vélemények. Nem tartom ezt akkora bajnak. Már csak azért sem kívánom otthagyni, mert nem hiszem, hogy a szélsőséges, sokszor műveletlen emberkék - akik erős nemzeti érzésekkel bírnak, és emiatt számomra rokonszenvesek - ne lennének fejlődőképesek. Az általam képviselt határozott, de nem gyűlölködő vonal a jelek szerint elég masszív táborral bír a Gyárban is. Akkor ott kéne hagyjam, hogy lehetőleg csakis ultrák vadítsák tovább azokat, akik a józan hangra hallgatnának különben?

Ellentétben Veled, Dorka, számomra nem csak a zsidók, de a szélsőjobboldaliak is emberek. Sokszor könnyű kideríteni, hogy mi fáj nekik, továbbá ők sem egyformák. Messze nem mind zsidóvérivó antiszemita. Ahogyan én szívesen beszélek zsidókkal (ha hagyják...), úgy szívesen beszélek szélsőjobboldaliakkal is. Attól még én önmagam maradok. A döntéseimet is magam hozom meg. Majd ha észreveszed, hogy a Bombagyárban is emberek vannak, és azok is különbözőek, nem pedig SS-egyenruhás csürhe az egész, akkor elmondhatod magadról, hogy tágabbra nyílt a szemed, és már nem hatágú csillagon, hanem pupillán át nézel ki...

Mdorka 2007.12.09. 00:44:00

Nézd. Hála a magasságosnak, a világ nem csak zsidókból, és széljobbosokból áll. minden oldalon, és csoportban vannak, akiket embernek tartok, és van, akiket nem. A bombagyár látogatói, kommentelői között pedig egyre több lesz az ebbe a kategóriába eső személy. Könnyű, kideríteni mi fáj nekik... Leszarom hogy mi fáj nekik MG-(saját elkúrt, ellustázott életük) Ez a réteg nem nevelhető, nem formálható, nem finomítható. Ők csak azt akarják, amit tomcat és blogin megad nekik, ellenséget akarnak. Mert ez a legkönnyebb magyarázat a kudarcokra, balfaszságra. A bombagyár pedig adja alájuk a lovat. MG. Még a sodi kommentelői is jobbak mint a bombagyáréi mostanában. És ez nem javuló, hanem igencsak romló tendencia.Nem azt mondom, hogy mindenki egyforma a bgy-nál. De a normálisabb olvasók az ilyen cikkek hatására elmennek, jönnek helyettük az igazi gőzös fejúek. Ti meg majd csak pislogtok. Nem, nem mindenki egyforma, Gregor Shultz-nak nagy tisztelője vagyok pl. Csak őt is rossz ott látnom.És nem értem, nem értem, nem értem Athina helyzetét.Annyit tudok, hogy az első néhány adásban szerepelt, aztán eltűnt. A hatodik adást meghallgattam. Legszívesebben ordítottam volna, hogy Athina ,kicsim, állj fel onnan, és húzz be valakinek egy jó nagyot..Ha csak hallgatólagosan is, de nem lépsz fel az ilyen posztok ellen, akkor mi jogon ítéled el pl Sodikát? Neki is vannak okos gondolatai néha, a sok buta zsidózás közt. A BGY egy kötösség, és szerintem közösen vagytok felelősek az ott megjelent tartalomért. De persze az olvasottság nagy úr, és ilyesmivel több olvasót lehet szerezni.. Egy ideig.Ja, és hiába akarsz bárkit is "nevelni"néhágy posztoddal, a célcsoport, (a hülyekommentelők) úgyis félreértenek, vagy direkt félrehúznak mindent, saját szájízük szerint.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.09. 01:17:50

"Ez a réteg nem nevelhető, nem formálható, nem finomítható."

Nekem is ez a véleményem. Csak másokról. Például: Pető Iván, Kóka János, stb. stb.

Olvasd el a saját szövegedet, és az embertelenség kvintesszenciáját láthatod. Persze, te leszarod akik neked eleve nem tetszenek. Ők meg téged, és kvittek vagytok. Micsoda ostoba szemlélet ez...

A kollektív felelősséges véleményed meg nem érdekel. Ne olvass, ha valami gondod van velem. Nem kötelező. De nevelni se próbálj, már csak azért se, mert én vagyok az öregebb. Meg a tapasztaltabb is.

Mdorka 2007.12.09. 12:06:05

Na azt hiszem,két részben fogok válaszolni.Ez lesz az általános rész, aztán következik egy személyes.
A bombagyárral a legnaghyobb problémám,hogy azt a tendenciát erősíti, ami amúgy is elharapódzott nálunk. Mégpedig: Magyarországon soksok ember érzi magát (talán okkal, joggal), porbaalázva.. Ennek megvannak az okai, sokminden felháborító múdon működik, a szociálpolitikától a gazdaságpolitikáig, a kommunikáció butaságával bezárólag. Vannak felelősök, vannak bűnösök, akiket meg kell nevezni, felelősségre kell vonni. Név szerint, egyenként. A magyar politikai elitnek, de a társadalomnak is szembe kellene néznie azzal, hogy hol a hiba a hozzáállásban, mentalitásban..Hol, mi van elszúrva, "elkúrva". A rendszerváltás óta itt mindent, minden kormány elcseszett.Ki jobban, ki kevésbé. Az adórendszerünk katasztrofális. Nemzettudat egyszerűen nincs, legalábbis egészséges formában nincs, akárhogy is keresgélem. Pedig a magyaroknak lenne mire büszkének lenni. Kurázsi ,tehetség, zsenialitás, ezeknek sosem volt híján a magyarság. Ennek ellenére a nemzeti összefogás úgy tűnik, csakis és kizárólag egy ellenségképpel való szembeszállás formájában esik jól ..Minket kívülről, vagy belülről, "bántanak, kihasználnak, felvásárolnak, becsapnak, összesküsznek, kirekesztenek,lenéznek, utcáinkon népirtást ünnepelnek" (mi nem tudunk örülni, ünnepelni, más se irritáljon minket ezzel)Szóval mi vagyunk a nagy bús szegénykék, ezért nem is mi vagyunk a hibásak a saját elkúrt helyzetünkért, hanem ŐK. Az ellenség.. A magyarság nem hibás semmiben, nem is bűnös semmiben, nem is kell tennie semmit a saját sorsa javításáért, elég ha jól kibabózza magát a bombagyáron. Hát igen, ez a könnyebbik megoldás.
ezt a mentalitást erősíti a BGY, ez a bajom vele.
Mert magyarként zavar a legjobban az ismételt, és ismételt önsorsrontás. Néphülyítés. Folyt köv.

Refuse/Resist! 2007.12.09. 12:46:31

Dorka, MG: konstruktív javaslatom, hogy most majd itt folytassátok le a vitát, ne csapongjatok a 3 blog közt, mert lehet, hogy ti tudjátok követni, de más nem.
Engem egy kicsit érdekel, de részben hobbipszichológusi ferdehajlamaim miatt :D (bocs, kicsit durvára sikerült a beszólás, ne vegyétek komolyan :))

Majd később még osztom az igazságot, most csak annyit, hogy szerintem is baj, hogy a hülyekommentek egyre nagyobb arányban vannak a bombagyáron. Meg a hülyeposztok is, ami igazából a baj.
Én nem mondom, hogy ne írjon oda Molnárgörény, csak azt, hogy néhány belső vita szerintem megjelenhetne akár posztként is. És ez szerintem abszolút nem lenne a gyengeség jele, sőt.

off: úgy látszik, holnap indítjuk a közös blogot. Érdekes vegyessaláta lesz, lehet, hogy majd többet vitázunk egymással, mint a kívülállókkal :)

Mdorka 2007.12.09. 12:58:27

Más , személyes dolgok:
Hát ha az embertelenség kvintesszenciája ha leszarom az ilyen netnáci faszfej szerencsétleneket, akkor bevállalom, embertelen vagyok, és csak hirtelen szúrtam ki egy kommentet, szokott ettől durvább is lenni:

"Ezektől a rovaroktól sajnos nem várhatunk semmi jót. Oda nyalnak, ahol a pénz van, és ez az idők kezdete óta a babók buxájában lapul... Mocskos, aljas, senkiházi patkányok, egytől egyig, és csak tátott szájjal bámulom a népemet, hogy képtelen lerázni magáról ezt az elbaszott, helikopterral járó, a csóró pofájába beleröhögő mocskos állatokat.
Tudom, hogy a szavak, amiket használok, talán nem a leg szalonképesebbek, de (azon felül, hogy ez nem is egy szalon...) tudjátok be a kétségbeesettségemnek, meg annak, hogy rossz környéken szocializálódtam:P"
Parazita, ingyenélő, élősködő, holokauszt kárpótlásért ácsingózó munkát rühellő kisebbségként állít be minket a széljobb.
A bicska nyílik ki a zsebemben,ha eszembe jut a sok (zsidó) ismerősöm, rokonom, akik közt van pedagógus, belgyógyász, éjt nappallá téve dolgozó vállalkozó, muzeológus, akiket a bombagyáros kommentelők leparazitáznak.
Eszembe jut, hogy én magam és a férjem miken mentünk keresztül, mire elértük azt, ahol most tartunk.
18 évesen egyedül maradtam, nagyanyám és anyám meghaltak, ketten maradtunk összetört édesapámmal. Benne is tartottam a lelket. Leéretségiztem, felvettek az Eltére. Akkor már ismertem hála Istennek a férjemet, úgy éreztük egymásnak rendeltettünk, és család kell. 4 hónap ismeretség után, 19 évesen hozzámentem.Ő még egyetemre járt,mindketten nem mehettünk suliba, úgy döntöttünk én halasztok. Akkor már vártam az első fiamat,és hogy meg tudjunk élni,és Csaba is tanulni tudjon, mindent elvállaltunk. Csaba nappal édességet terített, éjjel tanult, és műszaki rajzokat készített.Legalább húsz tervező dolgoztatott velünk, szarért, hugyért, de amíg nem volt meg a diploma, (épületgépészmérnök a párom) mindent el kellett vállalni. Én csináltam éjjelente az alaprajzokat, emlékszem, a 8. hónapban csak székre térdelve fértem a tervezőasztalhoz a hasamtól. Soha , semmilyen kiváltságban nem volt észünk, nem is tartottunk igényt rá. Nem nyavalyogtunk, csináltuk, amit kellett. 22 évesen már a második gyerekem született, 25 évesen a harmadik fiúcska. Közben én is elkezdtem a főiskolát, nem az Eltét, praktikus okokból.. Volt, hogy Zh, és szigorlat közt a mosdóban szoptattam. Egyetlen utóvizsgám sem volt, gyakorlatot is szereztem, diplomaosztómkor már volt munkám. Nem ismeretségem révén, többkörös felvétel volt..
Közben a párom rengeteget dolgozott, segítséget anyósomól kaptunk,de nem sokat. Soha nem hallottam nyavalyogni.. Vezető pozícióba került, mert tehetséges,és óriési esze, kreativitása van.
14 éve együtt vagyunk, jóban, rosszban. Az egyik legjobb szakember a szakmájában, és most már úgymond pozícióban van. A munkát, az éjszakázást, a pihenőnap-mentességet soha, senki nem irigyelte tőlünk. Most, hogy már mindenünk megvan, persze elkezdődött a hát mögötti zsidózás, kavarás, irígykedés. Én magam magyar fogyatékos gyerekek sorsának javításával foglalkozom. Szeretem a munkámat. A rokonaim sem ingyenálő paraziták. Nem nézünk le, nem rekesztünk ki senkit. De nem hagyjuk, hogy beleszóljon a széljobb az ünnepeinkbe, és leparazitázzon, vagy vérvádakkal vádoljon meg. És én aztán nem vagyok pacifista, sosem modtam. És igenis örültem, amikor szétverték a neonáci seggeket Prágában. Ésw Popper péter egy cikke jutott most eszembe, amivel totál egyetértek, és meg is keresem... mindjárt.

Mdorka 2007.12.09. 13:18:23

Bocs az elütésekért, siettem.
A
Popper cikket nem találom sajna.
A közösségi blogotokra kíváncsi vagyok, nagyon, Szerintem hiánypótló lesz..:)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.09. 19:04:01

az a film egy marhaság, de ezt az "anti-bombagyár frontot" nem értem. nem köll mindenben egyetérteni, én sem teszem. Bár fura, hogy MG épp a konziblog sokszínűségét kifogásolta, oszt kiderült hogy a BGY-n is van nézeteltérés meg sokszínűség:) Én ezt értékelem.
Plusz, egy személyes tapasztalat; hosszú éveket töltöttem dogmatikus balosok között. Onnan könnyű mindenkit lenácizni. Aztán az egyik nácinak titulált figurát megismertem, nemz.radnak tartja magát, azóta is jókat beszélgetünk és mint kiderült sok mindenben egyet is értünk.
Az antiszemitizmus nekem eléggé undormányos jelenség, de láss csodát, az is kiderült, hogy az illető korántsem antiszemita. (és a korábbi balosok nem állnak inkább velem szóba:)))

Ha nem ért valaki egyet tomcattel, Molnárgörénnyel, vagy a BGY valamely szerzőjével, akkor fejtse ki, érveljen! Én sem értek mindig egyet velük. De a fonáksága a dolognak az, hogy akik leginkább a szabad vitákat hangoztatják, azok képesek rá legkevésbé. Ad hominem elutasítani valakit vélt vagy valós "nácisága", vagy valami hasonló alapján a lehető legkönnyebb - az ember fölmenti magát az érvelés terhe alól.

Saját közösségi blogunkon sem értek egyet mindig mindenkivel, és általában szóvá is teszem. Na és? És mellesleg, szerintem pl. Molnárgörény abszolút olyan, akivel lehet beszélgetni kulturált keretek között, továbbá tartok tőle hogy tomcat is ilyen. Ha annak hogy kivel beszélek valami közös ideológiai platfrom lenne a kritériuma, szar világ lenne (ahogy az is néha).

Mdorka 2007.12.09. 19:28:32

Gabrilo.csak mert már előre, nem akarok bemászni a skatulyába:D
"Plusz, egy személyes tapasztalat; hosszú éveket töltöttem dogmatikus balosok között. Onnan könnyű mindenkit lenácizni."
Nem vagyok baloldali. Liberális sem. Semmilyen sem vagyok, innen ez tetszik, onnan meg az.
Lenácizni meg nem szokásom csak a nácikat.
Blogin hülyeségeivel szemben érvelni?? No nem.Inkább felmentem magam.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.09. 19:29:51

Nem Rád céloztam, egy példát mondtam. Plusz azt viszont nem hiszem el hogy "semmilyen sem vagy" ez megönn ilyen világnézetisemlegesség-mítosz:((
De ez más lapra tartozik.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.09. 19:43:04

az a Popper-cikk nem az, hogy Rómában zsidó fiatalok szarrá vertek egy náci vonulást?
Mindettől függetlenül, azért Popper gázos picit.

Refuse/Resist! 2007.12.09. 20:24:37

"továbbá tartok tőle hogy tomcat is ilyen."
Én meg attól tartok, hogy elég nehéz lesz "tárgyalóasztalhoz" ültetni.
Vagy te láttál már tőle értelmes vitát olyanokkal, akik azt gondolják, hogy ez így többet árt, mint használ?
Vagy mondok mást, láttál már olyat tőle az utóbbi néhány évben, hogy beismerte, hogy tévedett?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.09. 21:06:27

Én nem, de nincs is miért tárgyalóasztalhoz ülnöm Tomcattel. Ellenben nem hiszem hogyha arról lenne szó, nem lehetne. Ha jól tudom, a BGY rádióban legközelebb a Judapestes srácokkal fognak beszélgetni. Miről beszélünk?:)
Azt hogy tévedett, azt valóban nem hallottam tőle, ez igaz - de ez még nem jelenti azt, hogy beszélni sem lehet vele. Tomcat gondolom nem a feltekert sálas bölcsész, aki hátrafelé kezd menni ha gáz van, de azért azt sem lehet mondani, hogy csakúgy mindenkit lepofoz - ha lepofoz valakit, annak oka van. És ezért gondolom úgy, hogy lehet vele beszélni. Tapasztalatom nincs.

Mdorka 2007.12.09. 21:33:36

Na nee. Kizárt dolog, hogy JP-srácok fognak a BGy-be menni. Ez valami félreinfo lehet.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.09. 22:01:38

Hát, én hallgattam valamelyik BGY rádiót, ott mondták. Tudomásom szerint mennek. Tessék utánanézni:))

zoomface · http://zoomface.wordpress.com/ 2007.12.10. 02:56:54

az a durva, hogy MG kioktat mert megerdemled. Nem az a baj, hogy kisebbsegrol van szo - hanem az, hogy emberek a sajat napi eletuket vetitik ki ezeknek kisebbsegeknek a napi tevekenysegere. A bombagyaron eddig keves ertekes, nemzetepito cikk jelent meg, a radioadasokbol pedig mindenki megtudhatta, hogy "hozz apropenzt". Remek. Tomcat polot a karacsonyfa ala! (had diszelegjen Hitler nagyanyo melkasan)

Mdorka 2007.12.10. 04:44:47

Gabrillo,fogadjunk egy 5 literes Unicumban.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.10. 13:12:27

Dorka, az mennyibe is kerül mostanság?:) Egy közepesen vészes árú unimukkban benne vagyok:))) Úgyis jönnek az ünnepek, az ember visszavonul kicsit családi környezetbe, nem kerget sikszéket, ezért pénzbe se nagyon kerülnek.
Állom a fogadást! Csak lehet hogy az 5 littyó kicsit sok:((

Mdorka 2007.12.10. 14:04:07

Sok, ha te nyered, elég, ha én nyerem. Na jó. Nem vagyok olyan, legyen egy 1 literes gömbvillám..
de ezer %, hogy a JP nem megy a BGY-be.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.10. 14:20:07

MG erősítsen meg hogy szó volt róla. Ha megkaptam a megerősítést, a fogadás áll:)))
Bp-i illetőségű lakosnak teccik lenni? Mert akkor a többit ímélen elintézzük.

Állom a szavam:)

Mdorka 2007.12.10. 15:16:59

Aranyos vagy, de tényleg tisztességtelen lenne fogadnom, mert biztosan tudom hogy mi van..Lett volna focimeccs, meg találkozó,röpke pillanat volt az egész, azt hallhattad. de nem lesz. (összeveszés történt) Azaz inkább elmérgesedés..

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.10. 15:41:35

honnan tudod? azóta van másik úság? És csak én nem tudtam? Ha nincs, állom a fogadást.

Mdorka 2007.12.10. 18:07:48

Honnan tudom? Végigkövettem az egészet..évek óta vagyok JP-olvasó(hozzászóló).csak tavaly még nem ez volt a nickem.
De tudod mit? az ünnepek valamelyik napján (mivel úgyis én nyerném meg a fogadást, Igyál meg az egészségemre 2 felest . Én meg a tiedre. És tájékoztassuk egymást az akcióról.Vagy virtuálisan koccinthatnánk is.Mondjuk 23-án este 10-kor. Úgyis buli lesz nálunk.(új bébi született a családban!!!)Ma délután.Ezt muszáj volt itt szétkürtölnöm, úgy örülök neki. És lány!!!

Mdorka 2007.12.10. 18:10:04

Picike kis gombóc-unokahugi..Akkora a keze mint egy kis gesztenye.Még csak mmms-t láttam róla..

dekoninckx (törölt) 2007.12.10. 18:58:55

Én meg (eléggé becsípve) sírok, de komolyan, hogy két, külön-külön nézve teljesen korrekt, aranyos, jófej (Dorka vs MG) így össze tudnak kapni ilyen dolgokon, apróságon, fontos dolgon, bármin, nemtudommin. Biztos világfájdalmam van az alkoholtól, de holnap is ugyanezt gondolném.
Ja, Gabrilo is valami hasonlót mondott, de az is lehet, hogy nem. Ő konzi. És is az volnék, ab ovo, bár korántsem oly művelt ezen a téren. De talán ezért nem befolyásolnak (??) annyira filozófiai irányzatok meg minden ilyesmi, amiről az ő blogjukon lehet olvasni. És ezért tudok naivan (!?) közelíteni minden félhez, persze ez nyilván semmire se jó, csak számomra, de még az se biztos. :)
Vakker, mennyi időbe telt ezt leírnom és minduntalan kijavítanom a hibákat... szóval le a történelemmel, irányzatokkal és minden ilyesmivel. Maradjon meg a kultúra, a hagyományok, népszokások, de csak mintegy hobbiként. Én inkább elveszítek valamit az identitásomból, mint emiatt konfliktusba kerüljek másokkal, akik valószínűleg ugyanolyan normális emberek (vagy még azabbak) mint én. Ez nem hinném, hogy megalkuvás. Egy rohadt bolygón élünk, az ufók szerintem a szappanopera csatornáik közé rakták be az innen sugárzott élő adást.
Uff. Respect MG & mishmesh. Respect szaké.

dekoninckx (törölt) 2007.12.10. 19:05:33

mishmesh,alias dorka · dorkablog.blogspot.com 2007.12.09. 19:28:32
Nem vagyok baloldali. Liberális sem. Semmilyen sem vagyok, innen ez tetszik, onnan meg az.

Bëlga (lehet, hogy libsik, nem lehet tudni): Az a baj:
Ha hungarofób vagy az baj
Ha szabadkőműves vagy az a baj
Ha dialektikus materialista vagy az a baj
Ha semmilyen nem vagy, az a baj

mishmesh for prime minister!

dekoninckx (törölt) 2007.12.10. 19:18:34

mishmesh,alias dorka · dorkablog.blogspot.com 2007.12.09. 12:58:27 idézete: "Ezektől a rovaroktól sajnos nem várhatunk semmi jót. [...]"
Nem tudom, hogy a hivatkozott szöveg Kókáról és bajtársairól szól-e vagy a zsidókről en bloc. Ha az előbbiről, akkor full egyetértek. Ha az utóbbiról, akkor full nem, a gyomrom felfordul tőle, és akármelyik oldal képviselője mondta ezt, legszívesebben szívlapáttal csapnám agyon (megint Bëlga).
De azt nem hinném, hogy Göri en bloc egy népet vagy populációt lazán egy kalap alá venne. Olvasd el ezt a cikkét: molnargoreny.blog.hu/2007/10/09/ny_jozsef_egy_becsuletes_magyar_ember
Mishmesh, Te itt nem szóltál hozzá, nem tudom, hogy láttad-e egyáltalán.

Mdorka 2007.12.10. 19:27:39

Dekonick, te egy tündér vagy:-)
Jaaj. Dekonick, mi nem "összekaptunk" Molnárgörénnyel, hanem mióta csak "megismertem", veszekszünk...:)
kisebb nagyobb megszakításokkal..

Mdorka 2007.12.10. 19:35:38

Lásd: A régi blogomon a "Talmud-mizéria," és "Miért?" című posztjai alatti kommenteket.
Volt már ettől durvább csörténk is..
dorkablog.freeblog.hu/

dekoninckx (törölt) 2007.12.10. 19:35:53

Azért arra kíváncsi vagyok, hogy egy Mishmesh-nél, hogyismondjam, zsidóbb (azaz vallásosabb, stb. - ez nem zsidózás!) ember mit gondol by default pl. rólam, mezei, véletlenül az 1000 éve Magyarországnak nevezett szárazföldterületen (szeretem, mert ott élek) született Homo sapiens fajba, kaukázusi rasszba tartozó lényről. Én valójában csak egy zsidó srácot ismerek, aki amúgy argentin, és az egyik lakásomban lakik. Nem túl gazdag (vagy csak nem vallja be), korrekten fizet, rendben tartja a kérót. Na, végigzongorázom a többi albérlőmet: ez előző szintén izraeli volt, egy lengyel-román származású csaj, a macskái tönkrevágták a franciaágyamat, amit az ő kedvéért vettem a lakásba. Mindig piszok volt, de végül is nem volt semmi probléma vele, kifizette a kárpitost is; bár általában kicsit arrogáns volt, de elég sok ilyen stílusú echte magyart is ismerek.
A másik kiadott lakásomban (rohadt harácsoló tőkés ... vagyok, mi?) meg lakott egy török gyerek, nem vágott meg, baromi tiszta volt. Előtte lakott ott két magyar csaj, butácskák voltak, és elmentek egy kb 1000 forinttal olcsóbb helyre. Persze ez utóbbi a szegénységük jele, amit lehet, hogy a new york-tel aviv tengely számlájára lehet írni, de nem konkrétan az argentin srác tehet róla, ebben biztos vagyok.
Egyszer egy barátom mesélte, hogy egy buli után hazafelé menet kicsit részeg srácok szó nélkül fejberúgták, csak úgy, viccből. 95%, hogy magyar volt (nem cigány, az tuti).
Na, most akkor mi van? Kit utáljak?

dekoninckx (törölt) 2007.12.10. 19:58:06

Nem ömlengek tovább az idealista elképzeléseimről, mert a végén nevetséges hóbortos alak leszek. Egy dolgot azonban még megosztok veletek: Germanus Gyula. _felvidéki _magyar _ssidó, aki felvette az _iszlám hitet és egész életét az _arab irodalomnak szentelte; mekkai zarándoklata alatt is ott volt a szíve felett a magyar zászló. Ennél azonban sokkal fontosabb, hogy egyszerűen _humanista volt, aki még az _piciny állatok életéről is megemlékezett a könyvében, mikor egy szellemileg kicsit aluldozírozott hindu valami kaméleont vagy már nem is emléxem mit, lecsapott.
Rég meghótt tudósok kissé egysíkú filozófiái helyett (ha nem szintetizáljuk) inkább ajánlom ezeket (persze nem éppen MM-nek és MG-nek, jobbak ők annál :) :
www.terebess.hu/keletkultinfo/germanusgyula.html

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.11. 01:44:55

No nocheinmal: ha MG monnyuk megerősít hogy jól hallottam (nem tőttöm le mégeccer), akkor a fogadást állom.
Ellenkező esetben persze iszom az egésségedre:)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.11. 12:22:36

Na most jöttem vissza hosszú-hosszú hétvégéről.

Meghívták Shadait a Bombagyárba, ez tény. Hogy jön-e avagy sem, már az ő dolga. Be is mondtuk, ha jól emlékszem, hogy meghívtuk. Majd eldönti, hogy elvállalja-e. Mindenesetre, ha nem, azzal csak megerősíti azt, amit írtam erről: hogy mindezt elő lehetett volna adni már akkor, amikor én kértem, csak akkor nem lehetett volna a hírekbe bekerülni vele...

Shadai egyébként fura figura, hihetetlenül gyorsan és igazi ok nélkül váltogatja a nézeteit. A JP-n az egyik, "sanyi" nickű kommentelő kezdeményezte a focimeccset, én azt mondtam, jól van, elsőre Shada i se tiltakozott, aztán hirtelen valami kiverte nála a biztosítékot, és elkezdett tiltakozni, hogy sanyi nem képviselheti a JP-t, ők nem fociznak, mert lányok is vannak köztük, meg különben is akármilyen jól is néz ki a zsidó veríték, mi azt ne nézegessük, lásd Petschauer Attila sorsát (a jó öreg holocaust-kártya). Érdemes azt a vitát megnézni, a JP Bombagyáros posztjánál történt. Shadai lelki bakugrásai legalábbis furcsák. Ott a posztban nagy barátom lett hirtelen, aztán pár nap alatt megint fasiszta lettem neki. Holott az én stílusom úgy áll egy helyben, mint Sion hegye...

Egyszóval: volt meghívás, de nem fix, hogy eljön. Majd meglátjátok. Szerintem se valószínű, nem olyan ember ő, aki úgy is szeret vitázni, hogy nem nála van a moderátorgomb...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.11. 13:07:09

ok kösz. Megkockáztatom azért, állom a fogadást. És még meg se túrom a cuccost azért mert vannak a JP-vel közös szerzőink;)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.11. 14:01:29

Azért Tallián Miklós elég gyengén adta elő azt a posztot, az érdemi vitát meg először minősítgetéssel akarta elkenni, aztán meg kitért előle... A JP-n aktívabb volt, és érdekes módon ott valahogy jobban is szerepelt.

Nem ellenszenves nekem Miklós, csak úgy érzem, hogy időnként leszáll a szemellenző, és akkor standby-üzemmódra kapcsol. Pedig többre érdemes.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.11. 14:16:23

Nem akarok a nevében beszélni. Ő tudja miért maradt abba az a vita köztetek. Mindenesetre úgyis lesz még szó erről a Konzervatóriumon szerintem - és akkor is meglehetősen "két oldalt" jelenítettünk meg ha úgy teccik, mert én a balosokról és az antiszemitizmusról írtam:((

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.11. 16:01:52

Persze, én nem is mondok semmi olyat, hogy határolódj el tőle vagy bármi ilyen hülyeséget. Mondjuk a te írásaid egy részét simán én is írhatnám...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.11. 16:22:29

ajjaj:) Meg egyáltalán, hogy szóbaállok veled. Gyűlöletpárbeszélek:)))

rembrant · http://www.zavodjenje.com/ 2008.01.23. 03:45:09

tényleg vannak jó commentek is...

ami a videót illeti, elég eltúlzott de van benne igazság!
süti beállítások módosítása