Tiltakozz!

természettudomány, politika, pszichológia, vallás...

Droidzóna, elő a gázálarcot, védőszemüveget!

Utolsó kommentek

Homokozó

2007.10.07. 16:41 Refuse/Resist!

Ide várjuk sok szeretettel az OFF kommentek agyviharát.

104 komment

Címkék: homokozó offolás

A bejegyzés trackback címe:

https://tiltakozz.blog.hu/api/trackback/id/tr64189160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Refuse/Resist! 2007.10.09. 19:31:46

dehogynem
csak újra be lehet copyzni
mondjuk néhány perc után általában megjeleni, de olyat is láttam már, hogy nem

wordözni egyébként lusta vagyok, ctrl+Czek

Mdorka 2007.10.10. 22:18:13

Hogy hogy bírom? Azt hiszem most itt a végkimerülés.. Szerdáig tart az energia..Unndorodom a szerdától. És hol van még a hétvége? Asszem hétfőig önkéntes száműzetésbe vonulok... mármint a neten.Jóccakát mindenkinek.
Olyan fáradt vagyok, hogy az új postodat asszem nem is bírtam felfogni, majd megnézem mégegyszer, meg küldök emailt is...A férjem meg most jött még haza egy őrült lakógyűlésről..Valami párologtatós rendszerű költségmegosztó fogyasztásmérők(ásít)rŐl volt szó de most az sem jut el az agyamig.

Mdorka 2007.10.16. 05:56:02

Mi ez a nagy passzivitás, Refuse-Resist? Ha már elindult eza jó kis blog, tessék pörgetni!:)

Refuse/Resist! 2007.10.16. 09:56:58

ááá, most kivettem 1 hét szünetet, szinte semennyi időm nem volt.
majd talán sikerül beállni heti 1-2 frissítésre.
ez az utolsó előtti kommented honnan jött?

Mdorka 2007.10.16. 16:26:39

Hogyhogy honnan jött? Helyileg, vagy gondolatilag??:)
helyileg az otthoni gépemről, gondolatilag a szabadasszociáció sötét birodalmából...

Mdorka 2007.10.21. 13:17:48

Hmm.Végképp letettél ama cikk publikálásáról?:)

Refuse/Resist! 2007.10.21. 13:52:46

hát, nem, csak nem tudtunk még vele foglalkozni.
De publikálom majd estefelé, már csak azért is, hogy ne kelljen sodihoz menned, ha zsidózáshiányod van ;)
Amúgy elköszöntem tőle, láttad?
annyira magas labda az a poszt, meg a kommentek, hogy érdemi vitára túl unalmas

Mdorka 2007.10.21. 14:01:59

Élesítem a körmeimet, vigyázz ...:)

Mdorka 2007.10.21. 14:02:47

Láttam... hehe. :)

Mdorka 2007.10.22. 10:27:59

Én meg a roma/ iskolai esélyegyenlőséges írásommal vagyok így.. Meg van írva nagyjából, csak nem szántam még rá magam, hogy webre dobjam...

Refuse/Resist! 2007.10.22. 10:42:33

Szerintem az ilyen érzékeny témákat érdemes igényesre megfogalmazni.
De nem érdemes a tabustátuszukat erősíteni.

Mdorka 2007.10.22. 11:59:12

Pont ez a bajom, hogy szakmába vág, és érdekel is. Mindig csak formálok rajta, hozzáteszek, elveszek, utánajárok, aztán még mindig nem érzem elég igényesnek.. Túlszakmázni sem jó.

Mdorka 2007.10.22. 15:33:48

Ismered annyira MG-t hogy tudd,miért "tűnt el"?
Vagy szokott így előzetes bejelentés nélkül mondjuk pecázni menni? Érdekes dolog ez a net különben. Valódi ismeretség nélkül is tök sokan beaggódtak MG miatt. Még én is, pedig nem mondhatnám, hogy összecimbiztünk....
Csak nem csukták le???:)

Refuse/Resist! 2007.10.22. 15:44:12

:D
jah, ez vicces.
lehet, hogy sok dolga adódott a munkahelyen+pecázás

szerintem a bombagyár már tudósított volna róla, a tömeg meg menne át tüntetni oda, ahol fogva tartják, ha már ilyen szépen összegyűltek

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.10.23. 16:09:37

Nem csuktak le, csak úgy mentem le vidékre, hogy előtte nem bírtam ide beírni (utolsó HÉV-hez rohantam), most meg olyan beteg vagyok mint a nyavalya. Mishmesh, neked is írtam régi kedvenc témánkban most, hogy visszajöttem.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.10.24. 11:37:45

No, Ref/Res, megint leálltál az írogatással - csak nem te is horgászol?:)

Refuse/Resist! 2007.10.24. 11:43:35

van 7 félkész posztom, és van egy 8. ötletem, ami csak fejben alakul, de azt akarom a legjobban megcsinálni, kapcsolódik a Shenpen blogján még mindig zajló alapvitához...
meg dógozgatni, családozni is kell

mellesleg pont nemrég küldtem mailt

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.10.29. 10:06:55

Héééééééééé - ennyi idő alatt azért valamit készre illett vóna csinálni!

Erre mondják azt (nem a minőség, de a mennyiség tekintetében) hogy gyenge indulás után erősen leromlottál...

Refuse/Resist! 2007.10.29. 11:42:40

most épp nemzetközi konferencián vagyok - elvileg :)
lett egy szabad 20 percem, úgyhogy kedvezem nektek, kedves olvasóim, kirakom a következő posztot

kicsit zöld, kicsit nyers, de az enyém

Mdorka 2007.11.01. 10:53:08

Hát ez a bloghu tényleg egy túró. Nem jelenik meg oldalt a hsz..Viszont a bloghunak vannak a legízlésesebb sablonjai. Jó ez a ződ is.Refuse.. tudom hogy béna vagyok. De nem segítene nekem valaki, hogy hogyan kell a blogomba linkelni? Pl úgy ahogy te linkeltél néhány más blogot. Úgy oldalra..

Mdorka 2007.11.01. 11:06:35

Basszus,mire beléptem ide megint, elfelejtettem mit akartam mondani. Pedig fontos volt..
tényleg. a mailt megkaptad?

Refuse/Resist! 2007.11.02. 21:12:25

a freeblogot nem ismerem.
itt klikkelgettem, aztán meglett
ott az eastpark is, tessék nézni, mindenki!

én néha belépni se tudok, viszont a bloghun az tetszik, hogy a legtöbb igényes polblog itt van

mailt megkaptam, majd az asszonnyal válaszolunk

Refuse/Resist! 2007.11.06. 12:12:42

Nem adom fel tryhinél, most ezt írtam:
"Csak halkan közölnék egy tényt, hátha nem moderálnak ki:
Géntechnológiai úton olyan növényeket állítottak elo, amelyek minden sejtje rovarirtó szert termel, vagy pedig ellenállóvá vált valamilyen – általában a vállalat által eloállított – totális gyomirtó szerrel szemben.

Amúgy meg utána lehet járni, komoly viták zajlanak tudósok közt ezekről a kérdésekről, közel sem olyan egyértelmű ez a kérdés, ahogy a fenti írásból lejön..."

Ha ezt is kiszedi, aszondom, lehet, hogy nem verték meg, de nagyon megérdemelné!

A mostani bejegyzése a sírjunk-e vagy nevessünk helyett a verjük a fejünk a falba kategória...

Refuse/Resist! 2007.11.06. 17:33:54

törölte, jó gyorsan.
Nem értem, miért nem tiltott ki teljesen, ha tökmindegy mit írok, én nem írhatok, mert én vagyok...
Van egy jó kis zárt levelezésünk, de hát sajnos zárt.

Amúgy sokan megérdemelnék, hogy megverjék őket.
Azonban korántsem biztos, hogy tényleg jó-e az, ha megtörténik.
Sőt, a legtöbb esetben nem jó.

Mdorka 2007.11.06. 19:14:36

Elbasztam a blogom. És még trágár is lettem.A hülye linklista miatt. A freeblog blogpiszkálója egy szaaar.Legszívesebben áttenném az egészet a blogspotra.
Én is seggberúgnék néha egykét bloggert, Refuse...:)(nem téged):)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.06. 20:49:48

R/R, te a végletekig naiv vagy. A Trichinella simán beleférne egy csótányirtásba... Mi a francnak olvasod? Én nem vagyok mazochista...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.06. 22:57:04

Egyébként Refuse/Resist, csak a te kedvedért (és persze itt nálad klikkelve) megnéztem azt, amit kommentelni próbáltál Trichinellánál.

Az egy ostoba, hülye fasz, aki azt se tudja, mi a szart ugat - látod, ezt hozza ki belőlem... Biológiai képzettsége nulla, genetikai dettó, aztán osztja az észt tonnaszám, olyasmiről, amihez lövése sincs. Keresztezés és génsebészet, atyaúristen! Idióta! Én nem vagyok különösebben agresszív természet, verekedni se szoktam, de azt a hájfejű faszkalapot (láttam, milyen, TC linkelte amikor a tévében nyávogott) nagy élvezettel gyűrném alaposan pofán. Látom, hogy már neked is efféle jutott eszedbe róla...

Állat-e vagyok?

Refuse/Resist! 2007.11.07. 13:22:42

Az ember állat ...is.
Csakhogy, azért ember, mert felül tud emelkedni az állatságán.
Pl. én szívesen vitáznék a Trihivel, bármennyire is ciki sok okos ember előtt. Habár azt már tényleg lehezen állnám meg, hogy egy-két jólsikerült szellemi jobbegyenest ne küldjek a fejére.
Ejh, van még mit fejlődnöm...

mellesleg, hülyeliberális olvasóimnak üzenem:

Prampraprampámpammm!
Figyelem!
Most ünnepélyesen, jó librálisként elhatárolódok Molnárgörénytől.
Ő nem én, és én sem vagyok ő.
A véleményeink halmazának nem üres a metszete, de nem üres a a halmazok különbsége sem.
Minez a véletlen műve, újra hangúlyoznám, hogy különbözőek vagyunk.
Egyikünk se vállal felelősséget a másik véleményéért.

Mdorka 2007.11.07. 14:08:26

Refuse,ezt szuperül megfogalmaztad, majd leestem a székről a halmaz-metszeted miatt.
De ugye amikor hülyeliberális olvaóidnak címezted az elhatárolódást, ugye nem rám gondoltál? :)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.07. 17:58:39

Igen, aranyos szöveg - bár taktikusan nem cáfolja, hogy neki is viszket a tenyere is, amint följebb első mérgében le is írta. Úgyhogy akármilyen jó liberális, a Trichinellát azért felpofozná; az a szerencséje annak a mellénynövesztő félhülye antiférfi-reklámnak, hogy valószínűleg egyikünk se venné a fáradságot a dolog kivitelezésére, nem keressük vagy teremtjük meg rá az alkalmat.

Refuse/Resist! 2007.11.07. 18:48:31

no, ebben különbözünk, én nagyon nehezen szánnám magam rá bármilyen verekedésre.
Kivéve, ha a szeretteimet bántják.
A viszketés megvan, de az nem jelent semmit. Leginkább a szellemi környezetszennyezéséért vagyok dühös, és ezen sokat rontana egy verés. Meg eleve,
Szellemi síkon viszont párbajozó és bulldózer vagyok (wblogon mondták, mikor kifogytak az érvekből, egyébként találóan), le is nyomtam már a csávót a pöcegödörbe, csak sajnos nem kapott nyilvánosságot. Nem rajtam múlt.
Szóval teljes joggal hülyézem le.
Elismerem, ebben kell még fejlődni (ami bizonyos szemszögből visszafejlődés).

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.08. 15:23:37

"valószínűleg egyikünk se venné a fáradságot a dolog kivitelezésére, nem keressük vagy teremtjük meg rá az alkalmat."

Ezt írtam. Nincs itt különbség igazán. Legfeljebb ha véletlenül összefutnánk vele, én hamarabb rúgnám valagba. Az ő esetében ez kifejezetten használ, mert gyáva nagyon, így aztán működik az elrettentés. Szellemileg viszont sumák módszerei miatt nem lehet lenyomni, olyan helyre nem is megy, ahol nem moderálhat. Zsírparaszt. Nem baj, kutyatápnak is kell alapanyag...

Refuse/Resist! 2007.11.08. 17:17:36

Hehe, pont most kezdtem erről a témáról írni egy posztot, de jó, hogy ezt most beírtad. Mert látom, hogy az, amit majd ma este publikálok, az csak a bátrabbakra vonatkozik.
A gyávák meg a náluk gyengébbeken vezetik le a frusztrációt, ami szintén nem túl jó, sőt.
Az ember akkor tesz jót, ha csillapítja a világban az erőszakot, nem gerjeszti. Ezért írom, van még mit fejlődnöm...

Mdorka 2007.11.08. 18:24:10

Kíváncsi lettem..

Mdorka 2007.11.09. 06:36:55

Szabad e az "ellenség" feleségének, kisbabájának képét kitenni a bombagyárra??? Hányok a bombagyártól Molnárgörény.Eddig sem szerettem, de most benned is csalódtam, mert olvastam a kommented a kép alatt. A sráccal különben beszélgettél a borokról a jp-n.Mit tehet bármiről az az asszony meg a bébi?? Sodiék külön bejegyzés alatt csámcsognak rajtuk..

Mdorka 2007.11.09. 06:37:54

Bocsi, hogy itt üzengetek MG-nek, de nála nincs homokozó..

Mdorka 2007.11.09. 06:39:30

A bombagyárba meg nem írok.

Refuse/Resist! 2007.11.09. 11:08:14

Hát, hülye irányba mentek el már megint.
Picikét érthető, ld. legújabb posztot.
A fene vinné el, a bombagyár is csak egy szellemi maszturbáció lesz így, nem visz előre semmit.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.09. 13:29:17

Ja, ez ugyanaz a fickó? Nem is tudtam, de mindegy. Mindenesetre amit csinált, az nem annyira vicces, de félnivalója nincs, mert senki se fogja bántani - a csáládját meg főleg nem.

Egyébként felhívom becses figyelmeteket, hogy az ipse azonosítása után a családi kép valamelyik blogjának az elején van. Következésképpen Ha a tag kilétét nyilvánosságra hozza TC, azzal ha beteszi a képet, ha nem, nyilvánosságra hozta azt is.

Azt pedig nem hinném, hogy valaki, aki kémkedni és égetni jön (mert az indexen egyértelműen ezt csinálta, rápillantottam) azzal szemben a leleplezés ne volna teljesen indokolt.

Refuse/Resist! 2007.11.09. 13:45:59

OK, a leleplezés persze, de ez már szerintem túlzás:
Tomcat:
"Azt meg nem hiszem, hogy van olyan elvetemült itt, a Bombagyáron, aki egy nőt vagy pláne egy csecsemőt bántana, csak mert az apja köcsög. Hogy ebben lehet, hogy tévedek? Lehet. De ez a bizonytalanság legyen az ő hülyeségének bére."
Nyilván nem bántaná senki. Csak ennek a lebegtetése is ízléstelen. Különösen azok után, hogy a történelemben már láttunk egyet s mást.

Szerintem az ilyen túlkapások sokat ártanak a bombagyár eredeti céljának. De ez csak az én szilárd magánvéleményem, nem vagyok tévedhetetlen.

Mdorka 2007.11.09. 13:46:17

Teljesen mindegy a végeredmény szempontjából. Akármit csinált, ahhoz a gyerekének, feleségének nincs köze. Ha fel is tette a blogjára, ,az más, nem a bombagyár közönségének tette oda, és nem ilyen szövegkörnyezetbe való egy ilyen intim fotó. Lásd, sodiblog bejegyzése. Egy feleséget, picibabát nem teszünk ki ilyesminek,és kész. A srác felesége, és gyereke valszeg nem is tudnak az apuka netes tevékenységéről. Ja, és hogy nincs mitől félnie? Személyesen garanciát vállalsz a bombagyár összes olvasójáért? Ezt magad sem gondolod komolyan.Pont elég lenne bántásnak az is, hogy egy náci blogon kiposztolták őket sodiék.. Nálatok is olvastam efféle kommenteket: "csak nehogy csonka szülővel nőjön fel az a gyerek"..stb
Szóval ha te úgy gondolod, hogy a srác képén kívül megengedhető volt kitenni a családi fotót, akkor most bennem egy világ dőlt össze kedves MOlnárgörény.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.09. 14:02:31

Teljesen lényegtelen volt kitenni vagy ki nem tenni, mert nyilvánosan és azonnal hozzáférhető. Ha csak a blogjai címét írja ki (amire kattintva jön a kép), akkor most az lenne a baj. Ha csak a nickjét, (amire rákeresve jönnek elő a blogjai), akkor meg az.

Apuka, ha netcigánykodik, talán előbb tüntesse el a családi képeit az internet kellős közepéről. Ez fel sem merült?

Refuse/Resist! 2007.11.09. 14:34:36

Azért teljesen nem mindegy...
Nem mindenki kattint.

Meg eleve, ha Tomcat nem keverte volna bele a családját, nevettem volna egy jóízűt és kész.
A csávó gyorsan leszedte volna a családi képeit a netről, az övé kinn marad a bombagyáron, oszt jónapot.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.09. 17:31:08

Épp most írtam be oda is, hogy verba volant, scripta manent, de a legritkábban szublimálódik pofonná. Itt a "fenyegetéseknek" olyan marha nagy jelentőséget tulajdonítanak páran, holott nemigen hallani olyanról az egy szerm faszkalap Trichinella (nem éppen bizonyított) ügyén kívül, amikor a szövegből tényleg lett volna valami. Engem a Kertész Péter-féle blogon folyamatosan fenyegettek. Szartam rájuk - még meg is mondtam nekik.

Most akkor onnan (a szeptember 28-i, utolsó poszt kommentjeiből) néhány idézet (copy/paste):

"Gorenyke, mondtam mar, hogy valahol mashol eroskodjel, itt nincs helyed, naci fereg. Ajanlom, hogy kapj eszbe."

"Sikerült kideríteni ki vagy, és nehogy azt hidd megúszod.
Ugyanazt fogod kapni, amit ócska kurucinfós társaid.
Nyilvánosságra hozzuk neved, telefonszámod, hogy szűkölj félelmedben mint nyilas elődeid, a haláluk elött
KIDON!" (Ez nem nekem szólt, de nekem is írt hasonlót)

"Kedves molnárGÖRÉNY!
Ejnye, ejnye!
Felfeslett az "értelmiségi" máz?
Előjött a fasiszta vadállat belőlled?"


És így tovább, és így tovább.

Érdekes módon ez se mishmesht, se mást nem zavart olyan nagyon. Akad még ott efféle tucatszám, lehet böngészni.

A fenyegetés kapcsán is erősen kettős a mérce: ha adjuk, fasiszta vadállatok vagyunk, ha kapjuk - akkor is...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.09. 17:41:05

"Talán nem kellene biológiai és genetikai alapismeretek nélkül ilyeneket írni. Aki a keresztezést és a génsebészetet hasonlítja össze, az láthatóan semmilyen tárgyismerettel nem bír a gén, genom, mitózis, meiózis, és hasonlók rejtelmeiről.

Az, hogy a génkezelt holmi veszélyes, a biológia tudománya szerint egyszerűen tény. Amit meg itt a génkezelt szarságok hívei összehordanak, az kristálytiszta politika. Méghozzá pocsék."

Próbakomment Trichinellához. Megjelent, most egy perce. Tippeld meg, mennyi idei fog élni.

Mdorka 2007.11.09. 17:41:26

MG. Az életveszélyes, csapágygolyós fenyegetés, koncert-elmaradás, Az egy kicsit komolyabb.Autógumi kiszúrással nyomatékosítva. És a semmiért. Nem csináltunk olyat mint drgonzo.Én pl nem bántottam senkit. Leírtam pár gondolatom sotkonál.Olyan dolgokat, amit ma is vállalnék, simán. Vagy ami nekem jött:"megerőszakoltatunk, elkapjuk a fiadat is.(és lenyomozták valahogy a fiam nickjét nyomatékosítandó a dolgot)Máig nem tudom, hogy hogyan és honnan. Törölve vagyunk mindenhonnan, iwiwről is 437 ismerősömmel.. Nagyon sok beteg, , pszichésen sérült ember van molnárgörény. Akiknek nem kínáljuk oda tálcán a másik fél családi fotóját, címét, nevét.Akkor sem ha nagyon haragszunk rá.

Mdorka 2007.11.09. 17:46:34

Ha engem bántanak, az érdekes módon egyáltalán nem fáj már. Kurva kemény lettem. De ez a kép nekem ma reggel olyan volt, mintha gyomorba rúgtak volna.Főleg, hogy láttam, a sodi-féle őrültek csámcsognak rajta. Apropó, kibaszott nagy elismerést kaptatok sodikától. Nézd meg, hogyan tárgyalták ki "zsidónét" aztán mondd, tetszik e még.

Mdorka 2007.11.09. 19:13:28

Még egy utolsó. Kedves, jó humorú, okos lány Athina, beleolvastam néha az írásaiba. No, én a helyében lennék,most lelépnék.Vagy legalábbis mélyen elgondolkoznék, szüljek e gyereket egy olyan embernek, aki ennyi EQ-val nem rendelkezik.
még akkor is ha egyébként jogosan háborodott fel. De ÍGY,. már nem is érdekel, min háborodott fel. leszarom, mert ő a gonoszabb.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.09. 20:13:42

Mondom, nézd meg feljebb, nekem miket irkáltak - innetől kezdve valahogy annyira nem tudok senkit se sajnálni az ellenoldalon. A sodi egy beszari fráter, ha csámcsog, ha nem. Ráadásul ez a tag Skóciában él, oda aligha mennek utána.

Finoman megjegyzem, hogy most lesz a jövő héten a tárgyalása annak a szemétládának, aki március 15-én magyargyalázó szitokkal letépte egy kislány kokárdáját és megütötte. Nem jobboldali volt... Ha a mocskos pofáját nem tették volna fel a netre, nem találta volna meg a rendőrség (így se nagyon akarták, civilek azonosították). Miről is beszélünk? Én nem jobb-, hanem baloldali erőszakról tudok (mellesleg a csirkefogó nyakában Dávid-csillag is lógott). Ki a gonoszabb?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.09. 20:16:00

R/R: mostanra már törölte a fenti durva hangú, személyeskedő és offtopic kommentet. Egyszóval ez ellen az alak ellen nem kell tisztességesnek lenni.

Mdorka 2007.11.09. 21:18:43

Molnárgörény, te tényleg nem érted miről van szó?
Hogy jön ez ide?
Neked miket irkáltak, nekem miket irkáltak,(jaj, ne mutogassuk már itt egymásnak, ) mi ez a jobboldali, baloldali erőszak. Nem fogod fel, pont az erőszak ellen vagyok, nem érdekel, milyen oldal, nem védem a fenyegetőzést.Mellesleg szerinted én milyen oldal vagyok? Szerintem semmilyen. Most hogyan hoztad összefüggésbe a dávidcsillagos bunkót tomcat aljas húzásával? A bunkó az bunkó, a gonosz az gonosz, a jellemtelen az jellemtelen. És most gonoszságban drgonzóval kislányával és feleségével szemben tomcat kiütéssel győzött. Csak így tovább. Legyetek olyanok mint a kuruc. A gonoszság globális, és nem fajtafüggő . Van egy határ, amit tisztességes ember a neten nem lép át. És van a másik fajta ember, aki pedig nem ismer korlátokat, ha elborul az agya.
Te pedig véded a szitut,és olyan dolgokat rángatsz elő, hogy bezzeg a másik oldal?! nem vagyunk már ovisok.
De kérlek válaszolj . Én szerinted mégis milyen oldal képviselőjeként lettem megfenyegetve? Hová sorolsz? szoci vagyok? liberális? jobboldali? Honnan gondolod hogy én nem egy jobboldali érzelmű ember (lettem volna) De kezdem komolyan úgy érezni, hogy két oldalt látsz. "babók" él "babózók" Én meg inkább tisztességes, és szemét emberekre bontom a világot. (származásfüggetlenül, és politikai oldalhoz tartozás, valamint értékrend-függetlenül.
De ha veszekedni fogunk megint, írj inkább hozzám..nem akarom R/R-t is kiakasztani.

Mdorka 2007.11.09. 21:24:45

Igenis van sötét és világos oldal. Vedd észre, hol állsz, és válassz. Nem vagy te odavaló közéjük.Még sátánista is van köztük, őt utálom a legjobban. Mit keresel ilyen emberek szellemi társaságában? Vagy tényleg ezt akarod?

Mdorka 2007.11.09. 21:29:05

Na fellengzős lettem és érzelgős. De tényleg nem tudom most hová illeszteni a véleményed.
Nem tudok elképzelni sem olyan durva szitut, hogy ilyen kellemetlen helyzetbe hozzam akár a legnagyobb ellenségem mit sem sejtő családtagjait.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.10. 14:57:50

Mishmesh: a kellemetlen helyzet a megszégyenítésen túl nem valós, azt meg kikérem magamnak, hogy bármelyikünkről élből feltételezed, hogy csecsemő- meg asszonyverő. Azért hoztam fel a Dávid-csillagos pofozó patkányt, hogy jelezzem: a baloldal ordít és látványosan fél, miközben megszégyenítésen kívül más nem éri - ugyanakkor alkalmazza a nyílt erőszakot.

Szerintem is van sötét oldal. Balra.

Mdorka 2007.11.10. 15:48:29

Direkt nem akarsz érteni. Van sötét oldal. Jobbra, balra.

Mdorka 2007.11.10. 15:54:04

Mi az, hogy "a megszégyenítésen túl nem valós?"
Képzeld oda a lányod, és a feleséged. Éppúgy ártatlanok, mint Dorka(ő is Dorka véletlenül, és a 4 hónapos Lili)

Mdorka 2007.11.10. 16:28:53

Mellesleg, a dávidcsillagos pofozó nem a baloldal, hanem egy hülye.
mellesleg tomcat és te, nem a jobboldal vagytok.Hanem két.... ember)
Végül pedig én sem a baloldal ordító hangja vagyok, de hiába mondom huszadszor, hogy jobboldali, (Fidesz-szavazó vagyok) mégsem bírok kikerülni a libsi/bibsi skatulyádból Molnárgörény.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.10. 16:41:04

Nem szavazás kérdése - mellesleg én nem vagyok egy pártnak se stabil szavazója. Világnézet kérdése. A tiéd alapvetően acélkeményen liberális.

Én pedig nem csinálom azt, amit Edy/drgonzo. Semelyik oldalt nem fúrom senki ellen és nem égetem máshol, más nickkel. Ha nem látod a különbséget az álnickes regisztráció és a Molnárgörény név minden honlapon következetes használata között, akkor nem is fogod megérteni, miről van szó. Továbbá, már leírtam: a krapek maga hagyta kint valamelyik blogja legelején a képeket. Ha aljaskodni akart, miért nem tüntette el előzetesen.

Nekem a világnézetem konzervatív, nem a szavazói attitűdöm. Amiben benne van az, hogy ha valaki gazemberkedik, számoljon azzal, hogy nem dicsérik meg érte. A Varga Ádám is felelős azért, amit csinált, ami nekem nem számít jópofaságnak. Genyóságnak veszem.

Mdorka 2007.11.10. 16:46:35

Az is. Genyóság. Őt nem is védtem egy percig sem, ha nem vetted volna észre.
Amit te nem értesz, az az, hogy attól a mit sem sejtő családja ugyanolyan ártatlan, mint a te vagy az én családom, akik nem bloggerkednek, nem fórumoznak.
És az én világnézetem mitől kőkemény liberális?
De erre komolyan kíváncsi vagyok..

Mdorka 2007.11.10. 16:48:26

De nem tudom, Refuse hogy veszi, hogy vitafórumnak használjuk a homokozóját, én mindenbesetre átmegyek magamhoz.

Refuse/Resist! 2007.11.10. 17:46:04

csak nyugodtan!
majd később reagálok

Mdorka 2007.11.10. 20:27:19

Részemről befejeztem. Nem vagyok az az ember, akit nem lehet meggyőzni, mert csakazért is ragaszkodik a maga igazához.. Még azt is elhiszem, hogy acélkeményen liberális vagyok, ha megmagyarázza nekem valaki, hogy mééé.
De itt, most, ebben az ügyben nekem van igazam.Ebben biztos vagyok.

Playmobil Soldat 2007.11.10. 21:56:34

Kicsit én is beleszólok, ha nem baj.

A Varga Ádám-os üggyel kapcsolatban először nekem is az volt a véleményem, hogy nem volt szép dolog kitenni a családja képét a bombagyárra. Ugyanazt mondtam és gondoltam, mint Mishmesh. Aztán rájöttem, utánaolvasgattam a srác saját blogján és máshol is (pl. indexen), majd levontam azt a következtetést, hogy megérdemelte. Egyrészt amit tett, egyszerű árulás, kémkedés, ami alapvetően az egyik leggerinctelenebb emberi tulajdonság. Ha én ilyet tennék, én lennék az első, aki a tükör elé állna és köpne egyet. Ha mindezt úgy csinálom, hogy a saját magam felelőtlensége miatt a családomat is magam mellé helyezem azzal, hogy közzéteszek róluk képeket, adatokat, akkor a következményeket csak magamnak köszönhetem. Ez egy jó lecke volt neki, és ha nem tanul belőle, akkor még hülye is.

A Dávid-csillagos huszárt pedig remélhetőleg szépen elmeszelik.

A másik téma, Mishmesh gondolataihoz: Tomcat-et korábban is szoktam olvasni, még ha nem is gyakran, a tomcatpóló-blogon. Rendszeresen csak mostanában nézek fel a Bombagyárra olvasgatni. Az biztos, Molnárgörény kakukktojás a többiek között. Mind EQ-ban, mind IQ-ban, mind tudásban kiemelkedik a Bombagyárból. Annyiból lehet jó ez a rádió, hogy megnyilvánulási, véleményformálási lehetőséget jelent Görinek is - erről az oldaláról.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.11. 01:15:22

Tomcat egyáltalán nem a műveletlen fröcsögő fasiszta, mint aminek láttatják. Igen sokat olvasott és olvas ma is: és esze is van, ami mondjuk ebből a kémügyből is kiderült (hatalmas lezúzása volt ez az Indexen büszkélkedő faszkalapnak, akinek első dolga volt rohanni és kipakolni a csali-levelet nagy büszkén, hogy nézzétek, a fasz TC még az IP-címet se találta el). Hogy utána Ádám barátunk milyen szánalmasan magyarázgatta, hogy ő megmondta volna bármikor... Szopás után ez már nem hangzik olyan fene őszintén.

A családját továbbá semmi se fenyegeti (bár őt magát se, és nem csak azért, mert Skóciában él). Milyen aranyos dolog, hogy az egyébként őáltala publikusan tartott fénykép publikálása axiómaszerűen egyenlő egyesek gondolkodásában az ártatlan csecsemő szurokba-tollba hengergetésével!... Ehhez képest, az állat módjára viselkedés és az erőszak inkább a baloldalra jellemző, miközben ők lazán automatikusan feltételezik (sőt, elvárják, hogy ezzel a feltételezéssel vita nélkül egyetértsünk, ugye, mishmesh?) rólunk... Lásd még pl. Tomcat biciklije széttörését és majdnem megverését nemrég az anti-magyargárdás tüntetésen.

A szájkarate pedig nem pofon. Nem véletlenül citáltam följebb, hogy Kertész Péternél mi ment. Csak azért én nem futkostam az ENSZ Biztonsági Tanácsához...

Mdorka 2007.11.11. 07:38:24

Molnárgörény. Má megint a baloldalhoz soroltál, ha jól értelmezem. .. Én még egy ilyen keménnnyakú embert nem láttam.
1: Lili és Dorka képének nincs ott helye, mert nem tehetnek semmiről.Mért nem volt elég Ádám képe(címe neve..)+ a poszt.?
2: Ha a férjem csinálna egy disznóságot, és miatta a kisfiam képét tennék ki bármilyen oldalra, addig nem nyugodnék, míg az összes érintett személynek a kilincsre nem tekerném a belét..
3: Mivel megint odacsaptál a baloldalra,ez most már annyira bosszant, hogy azt kell hinnem, direkt csinálod, hogy felhúzz. NEM VAGYOK BALOS.pont.Még libsi sem.
Úgyhogy vagy győzz meg az ellenkezőjéről, vagy vond vissza. Én se skatulyáztalak be téged..Bármennyire is sugallod néha, hogy téged le szoktak fasisztázni a "magamfajta bal-lib-ek"

Mdorka 2007.11.11. 10:11:45

Külön, személyre szóló bejegyzésben is megkérdteztem, nálam.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.11. 14:27:14

Csak egy válasz, a 2. pontra. Látod, ezért vagy balos. És ez neked természetes. Csak másról nem lehet így írni, és főleg nem a jobboldalon (merthogy ugye ott az 1. pontban foglalt véleményed erre nézvést).

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.13. 11:03:25

R/R, szerintem ne fáraszd magad a JP-n. Nem érdemes. Elég egyértelműen nyeregben érzik magukat annyira a mai Magyarországon, hogy az érdemi párbeszédre nemet mondjanak. Amit neked odalinkeltek (az antiszemita-zsidó párbeszédről; mellesleg ezzel de facto leantiszemitázva engem), az a vita előtt is megvolt a honlapjukon. Csak addig nem volt fontos: eleinte úgy érezték, hogy látványosan nyerhetnek, majd az is felmerült bennük (elsősorban Shadaiban), hogy engem valahogy meg lehet szerezni - afféle bűnbánó nácinak gondoltak, csak azért, mert én végig tisztességes hangon beszéltem velük, amit mellesleg nem is mindig kaptam vissza.

Volt olyan "vitapartner", aki valahol leírta azt a szamárságot, hogy a magyar hadsereg azért esett szét, és a magyar katonák azért dühödtek fel (nem, nem a szocdem/blosevik agitáció miatt...), mert 1916-tól vereségsorozatot kellett átélniük. Amikor erre azzal válaszoltam, hogy 1917-ben (részben 18-ban) történt a caporettói áttörés és Észak-Olaszország elfoglalása, Riga elfoglalása majd Oroszország és Románia különbékére kényszerítése, és a háború végén Nagy-Magyarország területén nem állt ellenség, akkor nem "elnézést, tévedtem" volt a válasz, hanem fél szó elsimerés nélkül kenték tovább a szart.

Neked is egy trollsapkét tettek a neved mellé. Nem érdemes mazochistának lenni. Azért ha ne adja Isten üldözni kezdenék őket, rejtsünk el egyet-kettőt. Már csak a polgári értékrend okán is.

Mdorka 2007.11.13. 11:19:06

Refuse/Resist:
Mielőtt bármit gondolsz, ha van rá időd, energiád, olvasd végig ezt a többhetes vitafolyamot,éredemes az elején kezdeni..(több poszt alatt is) talán jobban megérted, miért fáradt bele mindenki. A törés mindenesetre a családi fotó felrakásának idején történt..

Refuse/Resist! 2007.11.13. 11:42:27

Talán tényleg fárasztó néha Molnárgörény. Szokott érvelési hibákat is használni (az ellenfelei is...).
De könyörgöm, egy hazugsággal kell kitilatni?
Szimpla hazugság.
Shadai most sajnos csapdába került:
Nem ismerem, de ha olyan személyiség, aki ragaszkodik a maga igazához, akkor bennemarad ebben a szarban.
Nekem, néha beleolvasva, nem tűnt trichi-jellegűnek... eddig.

Nem hinném, hogy komolyabb üldözés várható lenne zsidók ellen (nem mintha, te másként gondolnád, asszem :)). Ezért is hülyeség annyira felfújni az antiszemitizmust.
Én most hirtelen arra tippelnék, hogy a következő világégés valami olyami lesz, hogy az USA-ban lerohanja a csőcselék a gazdagokat. Erre Európa bekeményít, a balliberális bűnpártolás megszűnik, és jó pár szabadságjogot lekorlátoznak. Jön a chip a bőr alá, stb. Majd akkor elmegyek Erdélybe kecskepásztornak.

Mdorka 2007.11.13. 12:01:58

Megyek én is.. Vagy Erdélybe, kecskepásztorlánynak, vagy tevepásztornak a sivatagba..
De hadd siránkozzak már én is. egy kicsit? És az, jogos, ahogy a világnézetem, magyar identitásom lett megkérdőjelezve a "MIÉRT" postom alatt?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.13. 12:34:49

R/R: nekem sem tűnt trichi-jellegűnek, fene gondolta, hogy oda jutnak.

Én nem olyasféle üldözésre gondolok, mint a náci rendszer idején. "Egyszerű" zavargásokra, melyekben pogromszerű jelenségekre kerül majd sor. A kérdés az, hogy amikor valaki felugrik egy kukára, és elordítja magát, hogy "ebben a házban lakik Weisz, üssük agyon", hány követője lesz. Egyedül ugyanis nem fogja megtenni a kezdeményező sem, de ha húszan utánamennek, akkor már megtörténhet.

A zavargások veszélyét én egészen közelinek látom: és már többször leírtam, hogy cigányok miatt számítok komoly erőszakcselekményekre. A kormány locsolja az olajat a tűzre, amikor egyrészt a tiltakozó hangokat gyűlölettörvénnyel elnyomja, másrészt olyasmit tervezget, amit Lamperth Barom Mónika nyavalygott: hogy a szegregációt a kötelező körzetes beiskoláztatással kéne megoldani. Még egy-két Olaszliszka, és robban a bomba. Mégpedig váratlanul, mert az ilyen mindig spontán, részben véletlenül tör ki (pl.: egy helyben közismert-elismert személy dühödik fel és indítja meg a tömeget).

Mishmesh: ne csúsztass. Nem a magyar identitásod lett megkérdőjelezve, hanem az, hogy te jobboldali konzervatív lennél-lehetnél (aminek szintén vallottad magad). Megnyilvánulásaid alapján ez ugyanis kizárt. Azt továbbá fenntartom, hogy annak a magyar identitása mindig erősebb (szükségképpen), akinek nincs potenciális háttérországa, mint neked. Le is írtad, hogy az Izrael-Magyarország kosármeccsen mindkettőnek szurkoltál. Nos, az én számomra nincs olyan másik ország, amelynek egyidejűleg drukkolnék - ez azért különbség.

Mdorka 2007.11.13. 12:35:12

A "kicsit" után szmájlit akartam rakni:)

Mdorka 2007.11.15. 12:11:53

Lassan nyithatnál nekem egy panasz+árulkodás, plusz igazságtalanulbántakvelem boxot, Refuse/resist....
Molnárgörény asszonta rám hogy rasszista vagyok.!!! És szégyelljem magam.
Vazzeg.Ilyen nincs.

Mdorka 2007.11.15. 12:16:26

Isten ments, nem azt akarom, hogy igazságot tégy.. Csak ki kellett panaszkodnom magam egy józanul gondolkodó bloggernél:)
Úgy látszik elkerülhetetlen egymás skatulyákba pakolászása.

Refuse/Resist! 2007.11.15. 13:29:35

Hát, nem egyszerű a szituáció, de szerintem mindketten kicsit felfújjátok ezt a témát. Én is fel szoktam. Mittuomén.
Ja, küldtem mailt, kedvesem üzent Neked ;)

Mdorka 2007.11.15. 14:39:38

Baj van az email-fiókommal:-(
Meg akartam nyitni, de azt írta ki, hogy adatlopási kísérlet miatt nem ajánlja a megnyitást, hanem zárjam be, úgy ahogy van.
Úgyhogy bezártam. nem tudom hány levelemhez nem férek így hozzá, a tiétekhez sem:((
Nyitok egy új fiókot, és kicserélem a címem..
Addig is pusz a kis családkának:)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.16. 03:22:44

Mishmesh, ne írogass ellenem irányuló rasszista kommentet, melyben a genyóság nyilvánosságrahozását bosszúnak minősíted (ráadásul alaptalanul), magáról a genyóságról meg diszkréten hallgatsz, és akkor nem fogom azt mondani, hogy rasszista megnyilvánulásaid vannak. Ez viszont az volt, minden szempontból.

Mdorka 2007.11.16. 08:27:13

Molnárgörény:
Srí blogja, A Bor filozófiája alatti kommentedben magad utalsz rá, hogy bosszú.Nézd csak meg.
Különben igen, az, genyóság, undormány stb, amit Tordaiék csinálnak.Most nem csak az általad írt röhelyes undormány esetre célzok, hanem a van ott más rondaság is.. Nem is népszerűek zsidó körökben. és akkor finoman fejeztem ki magam..
De a dolog elsősorban számomra nem arról szól, és nem az a legnagyobb baj, amit te kiemeltél, ezért a te megközelítéseden keresztül nem láttam értelmét a dolognak.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.16. 18:19:51

Milyen sokan írják a röhejt rosszul, ly betűkkel - nem csak te, máshol is típushiba.

Megnéztem. Figyelmesebben, nem női és nem elfogult agyacskával köll olvasni.

Nem az a baj, hogy a másik farkát az asztalra kéri, aztán tud róla a fél világ (sajtósok is pályáztak ott!), aztán két hónapig csönd van? Mi a rossznyavalya lett volna, ha Semjén, Orbán, vagy kifene beszél így? Szerinted?

És még ti beszéltetek a JP-n velem kapcsolatban kettős mércéről. Amúgy mókásak, mert nélkülem is sikeresen összevesztek, ezúttal egymással. A hangnem disztingvált, de a füstölgő gyűlölet kiérezhető belőlük. Velem legalább nem kellett alakoskodni...

Mdorka 2007.11.16. 20:32:24

röheJ. A szeKfűszeg-szeGfűszeg a másik típushiba.
Mééé ne lehetne egymással összeveszni? Aztán kibékülni. Megírta Sylvyke is, "JP luv 4ever" Ne vecekeggyetek máá :P :D xxxxxxx.

Mdorka 2007.11.16. 20:34:51

"Füstölgő gyűlölet" nem érezhető ki, akárhogy nézem. Az a baj, hogy shadaitól 100 ember 100 félét akar. Nem felelhet meg mindenkinek..

Mdorka 2007.11.16. 20:36:58

Nem elfogult , és nem női aggyal?? Háh . Asszem ide kell másolnom.. De nem. Aki akarja, el tudja olvasni ott is. Milyen más értelmezése lehet?
és rasszista vagy te.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.17. 14:21:40

Nézd meg polnaire hozzászólását zsófi amúgy teljesen rokonszenves posztjához. Kirekesztés és füstölgő gyűlölet. Nem kimondva, de tökéletesen kiérezhető. Quod erat demonstrandum.

Én antifeminista vagyok, a nőnem az nem egy rassz:-)

Tudod-e, mit csinál az X kromoszóma? Visszaszorítja az agyfejlődést. Homozigóta formában ezt a hatást rendkívüli expresszivitással ki tudja fejteni. :DDD

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.17. 14:24:45

Tudod mit, idemásolom én is neked: "Zsófi, sose láttalak, de a számos hozzászólásodból feltűnően látszik, hogy nem vagy zsidó / judapeste zsidó. Többnyire nem érted meg, mit mondanak a többiek, hosszas magyarázkodásokat provokálsz ki, és az is kiderült, egyáltalán nincs humorod. (Önironiád sem).
Kérdésem: miért futsz annyira a zsidók után? Miért annyira fontos neked, hogy éppen ebbe a csoportba tartozónak gondoljanak mások?"

Kirekesztés, kizárás, belülről füstölgő gyűlölet - egy kifejezetten barátságos posztra válaszként.

Nehogy azt hidd, hogy megfegyelmezték vagy akár csak határozottan rászóltak - polnaire zsidó, neki szabad a nem zsidóval így bánni.

Mdorka 2007.11.17. 14:37:56

Mg: én voltam a második, aki megvédte zsófit. Aztán még jópáran..Sőt, zsófi úgyond családtag a JP-n már nagyon, nagyon rég.. És szeretjük.Polnaire volt az egyetlen bunkó, mind szégyelltük magunkat helyette, le ís írtuk. Te már valami fura szemüvegen keresztül olvasol.. Azt látod, azt érzékeled, amit belülről vetítesz ki ránk.. Én nem másoltam ide semmit, aki kíváncsi, végigolvassa a posztot, és a kommenteket is.. És rájön, hogy mennyire nincs igazad.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.17. 15:36:46

Nem ő volt az egyetlen, olvasd el tovább is. Az egy dolog, hogy zsófit megvédtétek - az egy másik, hogy polnaire bunkóságáról rettenetesen soft módon esett szó. Nem vetítek ki semmit, hanem a ti sajátos szemüvegetek nem engedi, hogy észrevegyétek a markáns különbséget a belső piszokság és a külső piszokság kezelése között.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.17. 15:37:58

Egy dolog megvédeni, akit megtámadtak, és egy másik dolog a támadót elzavarni vagy alaposan ellátni a baját.. Utóbbi elmaradt. Ez bizony tendenciózus különbség.

Mdorka 2007.11.17. 15:59:12

Nézd: az, hogy Zsófi megtanult egészségesen viszonyulni a zsidósághoz, filo/anti-mentesen, az saját elmondása szerint a JP-nek köszönhető.. Állandó vendége, része egy baráti asztaltársaságnak. És ő ezt tudja. Nem tudom olvastad e, amit Zsófi veled kapcsolatban írt. De ugyanolyan őszinte,mint amilyen mindig, mindennel kapcsolatban szokott lenni..

Srí 2007.11.17. 16:03:40

Szóval ezt csinálja az X kromoszóma, Göri. Ez magyarázat azért a férfiak agytevékenységére, ha nem is rendelkeznek zigótával:) Talán éppen ezt irígylitek a nőktől, ki tudja?:) A nőknél az egyik X kromoszóma inaktív, míg a férfiaknál az X kromoszóma aktivitása kétszeresen felerősödik (hipertranszkripciónak nevezik). Akkor most így hogy, kedves Göri??? :DD

Elnézést az offért:)

Az nem baj, ha antifeminista vagy, kivéve, ha nálad ez nőellenességet jelent. Én is antifeminista vagyok, ha a mozgalomról beszélünk. És megveszekedett kvóta ellenes, ami a parlamentbe jutást illeti.

Mdorka 2007.11.17. 16:15:03

Szóval most leszek annyira kevéssé urinő, hogy idemásolom neked Zsófi kommentjét..

"Őszintén szólva engem már zavart MG.
Kicsit csatáztam magamban, mert a saját demokráciába és a kommunikációba vetett hitemet taposom meg azzal, ha valakivel nem akarok kommunikálni, aki érezhetően antiszemita, csak azért, mert igen, hisz tudom jól, hogy vannak sokan, akikbe nem is tudatosul az antiszemitizmusuk, és különben is én szoktam hangoztatni leginkább azt, hogy az antiszemitizmus egy pszihés állapot.
De közben meg azt éreztem, hgoy monomániájával, meg azzal, hogy mindig valaki megpróbált vitatkozni vele, abszolút maga velé húzza el a blogot egy olyan irányba, ami nekem nem tetszik. (Persze ez nem az én blogom. De azért mégis.., inkább, mint Molnárgörényé..:)

Amúgy annyira felismerhetőek MG jegyei. Már abból is, hogy rendszeresen T/2-ben beszélt. “TI úgy gondoljátok…TI ezt csináljátok…stb.” Nekem ez tünt fel legelőször.

Csak az a bosszantó, hogy kimoderálásával most lett egy újabb ütőkártya a kezében a MI ZÁRKÓZOTTSÁGUNK bizonyítására… (Vicces, de asszem megengedhetek magamnak egy T/1-et siksze létemre..:))"

Igen, ezért nincs értelme a belső, illetve külső piszokságról beszélni... Zsófi van inkább házon belül, mint polnaire... Akit mellesleg most láttam ott először, és nem tudom ki ő..
De asszem ezt a JP-s dolgot nehezen dolgozod fel, én meg téged dolgozlak fel nehezen, egyfolytában fingot reszelünk.. MG, add ide a kicsi kezed, és együtt keressünk fel egy jó pszichológust..XD

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.17. 19:06:48

Dorka, ha a kicsi kezemet meg akarod fogni, akor nincs más hátra, minthogy pszichológus nélkül, más módon bebizonyítsam neked, hogy nincs zsigeri zsidóellenesség bennem:-)

Amit bemásoltál, azzal szépen bizonyítottad, hogy igen, Zsófi szeret titeket, hasonló véleményen van - és mégis van köztetek (csupa többes szám), aki belerúg. Vagyis egyeseknek egy gójtól, még a már-már megalázkodó szeretet is kevés.

Amúgy ez a többesszámosdi szamárság, persze. Xaster ugyanerre a technikára kényszerült, amikor átjött, mert nálam meg ő volt egyedül. Ha egy valaki van egy állásponton, sokan meg ellene, óhatatlan a közös válasz, és nem lehet abszolúőt egyedileg mindenre válaszolni, terjedelmi okból. Ebbe bele lehet csúsztatni bármit: egyszerűen technikai oka volt. Le is írtam ott egyszer-egyszer, de persze mindenki eleresztette a füle mellett, mert az előítéletbe meg ebbe a szép sablonba nem fért bele.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.17. 19:07:27

Lassan tele lesz a homokozó, jöhet a teherautó, hogy elvigye:)

Mdorka 2007.11.17. 19:19:18

Tényleg..Lassan ide is illik a darmol-reklám kicsit átírva.: Refuse/resist :"Míg ön alszik a blogja dolgozik"..:)
Zsófi-téma
"- és mégis van köztetek (csupa többes szám), aki belerúg"
Köztünk? Mondom, most írt először. És azóta sem írt többet. Vagy vette a lapot, hogy bunkesz volt, és elröstellte magát, vagy ki lett moderálva..

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.17. 19:56:08

Mondtam, hogy olvasd tovább, figyelmesen, van ott piszkálódás még, csak épp szépen becsomagolva.

Hangyányi nyelvtan: az "van ... aki belerúg" egyes szám. A "köztetek" meg persze, hogy többes, de hát az tény, hogy ott több zsidó van, amint ez természetes is.

A többi nem rúgott, aki bántotta, csak finoman a fenekébe csípett. Majd hétfőn kapsz idézetet, ha addig "nem találod meg". Most elmegyek egy időre, sziasztok.

Így írtok ti: Karinthy.
Így csúsztatok én: Mishmesh...

Mdorka 2007.11.18. 11:10:33

Polnaire visszatért, és bocsánatot kért Zsófitól..Nem olvasta el rendesen a Zsófi szövegét,felületesen futotta át, és egy mondatot félreértett, az vágta ki a biztosítékot. De MONDOM: bocsánatot kért. Úgyhogy szerintem ezt az esetet ne tedd hozzá a kliséalátámasztó izéidhez..XD

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.19. 14:42:42

Mish: beírtam hozzád, amit akartam, idézetekkel.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.19. 22:44:01

R/R, megint nem írsz. Nyíltszíni szigorított ejnyebejnye.
süti beállítások módosítása